
El Ministeri de Transport, Innovació i Tecnologia d'Àustria ha concedit a la filial austríaca de FCC el certificat que li permet operar en la xarxa de ferrocarrils austríacs (ÖBB).
Gràcies a aquesta llicència, la filial austríaca de FCC podrà realitzar el transport de mercaderies en tota la xarxa ferroviària d'Àustria, la qual cosa li permetrà reduir els costos de transport i pal•liar l'impacte ambiental derivat del transport de materials als llocs d'obra. A més, ALPINE estudia la possibilitat d'oferir aquest servei a tercers.
En la construcció del nou túnel de 4.200 m, Kaiser-Wilhelm, a la ciutat de Cochem de Mosel•la, tot el material excavat ha estat transportat per tren (uns 360.000 metres cúbics). En el futur, en totes les obres que ho permetin per contracte, es preveu realitzar el transport de càrregues per ferrocarril.
Experiència internacional en construcció de ferrocarrils
La filial austríaca de FCC, ALPINE, ha executat amb èxit projectes de gran envergadura en la construcció de ferrocarrils. A Àustria, ALPINE participa en la construcció de les estacions de Viena i Salzburg, així com en el recentment conclòs projecte de ferrocarril Unterinntal. Entre els projectes internacionals destaquen el túnel de base Sant Gotard, a Suïssa, els projectes ferroviaris per a la xarxa de ferrocarrils alemanya "Deutsche Bahn" i els projectes de metro a l'Índia, Singapur i Londres.
© 2008 FCC Construcción. Tots els drets reservats | Avís legal | Accessibilitat